Fotografie Workshop basis voorjaar

We gaan in deze fotografie workshop vooral trainen op de bediening van de camera en de basisvaardigheden, zoals belichting, scherpstellen en compositie. Net zolang totdat je het in de vingers hebt. Het wordt zeker niet saai, want we gaan We gaan in elke fotografie workshop trainen op de bediening van de camera en de basisvaardigheden, zoals belichting, scherpstellen en compositie. Net zolang totdat je het in de vingers hebt, en steeds meer snelheid ontwikkelt in het bedienen van de camera. Je krijgt wekelijks feedback over je foto’s, zodat steeds weer stappen vooruit maakt.
Het wordt zeker niet saai, want we gaan naar verschillende locaties in en rondom Emmen, en behandelen verschillende onderwerpen, zoals:

  • Landschap
  • Actie
  • Schemering en avond
  • Portret
  • Wensen van de groep

DATA

Woensdag 4 maart 19:00 – 22:00 uur
Zaterdag 14 maart 9:00 – 12:00 uur
Woensdag 18 maart 19:00 – 22:00 uur
Zaterdag 28 maart 9:00 – 12:00 uur

Wil je beter leren fotograferen? Heb je een camera die meer kan dan jij?
Dan is deze workshop van dagdelen een kans om een flinke sprong vooruit te maken.

meer informatie en inschrijven

De kosten bedragen €150,- voor 4 dagdelen inclusief:

  • naslagwerk
  • leeromgeving met feedback
  • consumpties
  • kleine groepsgrootte met veel individuele aandacht

De eerste fotografie workshop is in de studio op de Waanderweg 11 in Emmen.
De overige trainingen zijn in de buurt. We verzamelen meestal bij de studio.

Ja, ik schrijf me in voor de fotografie workshop basis Voorjaar

Ja, ik ga akkoord met de algemene voorwaarden

Deze website en dit formulier worden beveiligd door reCAPTCHA. De Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.